Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 33- съвет за покупка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 33- съвет за покупка

    Колеги моля Ви за съвет.Вече от 10-ина години съм фен на спортивите и сега ми изпадна 33 на изгодна цена,но е за центровка и разпитах и ми казаха,че имало един човек в България,който можел да го направи и той починал,лека му пръст.Та казвайте какво да правя колеги,искам колата ми да има сърце на капака.Дайте безпристрастна оценка
    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

  • #2
    Яж,пий,карай Алфа и си гледай живота!Майсторите още не са измрели!Все оюе се намират и свестни такива.Взимай я и я обладай!!!!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      мерси колега.ще се вслушам в съвета ти.явно все още има такива като мен.щом те слуша алфата карай си я и тва е
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #4
        Дай да я видите тая 33ка на изгодна цена, снимки имаш ли
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #5
          нямам снимки колега,не е в добро външно състояние,и и трябва центровка,което най много ме притеснява,защото е 1.3 боксер,междинния модел 90 година.нищо друго не ме притеснява.Козметиките мога и сам,боя,лак,такижа неща и сам мога.май има и накрайници некви да се сменят,но важното е че има сърце на капака
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • #6
            Абе стига с тая центровка.Кажи с инжекцион ли е и какъв.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Колега с два карбуратори,няма инжектори. ако беше инжекция не бих питал за центровка
              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

              Comment


              • #8
                Добре!Щом уточнихме това,нещата са по лесни.По принцип тия коли нямат нужда от центровка на запалването,защото то си е центровано от завода.Ако все пак,някой малоумник го е развалил,се налага да го корегираш.Писано е доста по форума,как става това,но да не се ровиш излишно ще ти кажа.Трябва ти втори човек,който да върти на стартер.Въртиш делкото до като запали.При развъртането на мотора,ако почне да задържа,значи има голямо предварение.Въртиш го към закъснение,тоест по посоката на въртене на палеца.След като запали,търсиш най-високите обороти на празен ход.До тука е грубата центровка.Почти всички двигатели от това положение искат няколко градуса закъснение,но това не е меродавно за всички.За това най лесното е да повдигнеш оборотите до около 2500-3000 и да следиш цвета на пушека от ауспуха.Има две състави :син и черен.Синия не ни интересува,защото се получава от маслото.Колкото повече гори масло,толкова е по син.Нас ни интересува черната съставка.Има ли я-намаляваме предварението до като изчезне.
                Карбураторите:започваш с това,че и на двата трябва да се движат синхронно дроселовите клапи,тоест да са на едно и също положение.Когато регулираш оборотите на празен ход,колкото отвиваш или развиваш на единия,толкова и на другиа карбуратор.Разлика не трябва да има!Предварително трябва да си ги изчистил много добре.Ще стана банален,но първо му оправи компресията.Това не е толкова сложно,колкото изглежда.Тия мотори са като катъри.Смяна на сегменти и оправяне на клапаните вършат чудеса.Ако е с автоматични повдигачи,задължително ги смени,най-безмилостно.В целия мотор са най-слабата и създаваща най-много проблеми част.
                След като направиш всичко това и звяра заработи,трябва задължително да си набиеш в главата,че трябва да се прегледа и дорегулира от кадърен майстор.Такъв във форума се посочва от всички Лисан.Като си готов,насрочи си една среща с човека и си направи една разходка до София.Няма да съжаляваш.Това е от мене.Успех!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  алфа 33

                  Здравейте на всички

                  Аз си намерих също Алфа Ромео 33 обаче проблема е че е с делко от москвич алеко и сега трябва да си потурся делко за Алфата тъй като с това от Москвича не работи добре . Имам също и едно въпросче : двигателят е 1.5 бензинов 4х4 с два вала та въпросът ми е каква е мощноста на колата като конски сили ?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от MAHOVIKA Покажи съобщение
                    въпросът ми е каква е мощноста на колата като конски сили ?

                    • 1.5 боксер, 62 kW (84 PS/123Nm) - карбуратор
                    • 1.5 боксер, 77 kW (105 HP/136Nm) - двоен карбуратор
                    • 1.5 боксер, 70 kW (95 HP/128Nm) - инжекцион

                    Сичките с по два вала
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от -Kris- Покажи съобщение
                      • 1.5 боксер, 62 kW (84 PS/123Nm) - карбуратор
                      • 1.5 боксер, 77 kW (105 HP/136Nm) - двоен карбуратор
                      • 1.5 боксер, 70 kW (95 HP/128Nm) - инжекцион

                      Сичките с по два вала
                      Има и 1.5 двойни карбуратори - 95 коня
                      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                      и делта

                      Comment


                      • #12
                        мерси все пак ама двигателя не е боксерен а си е обикновен редови двигател карбураторен

                        Comment


                        • #13
                          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от MAHOVIKA Покажи съобщение
                            мерси все пак ама двигателя не е боксерен а си е обикновен редови двигател карбураторен
                            А колата сигурно е Жигули
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от MAHOVIKA Покажи съобщение
                              мерси все пак ама двигателя не е боксерен а си е обикновен редови двигател карбураторен
                              Всички бензинови 33-ки са БОКСЕР!
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment

                              Working...
                              X